Iskolatáska

Iskolatáska, iskolatáska elsősöknek, ergonómikus és gurulós iskolatáska, uzsonnás táska.

Az Upixel táskák dekorálható felületének köszönhetően amellett, hogy nagyon jó időtöltés a gyereknek, szülőnek egyaránt a formák, képek kitalálása és felrakása a táskára, remek készségfejlesztő is.
Játékosan fejleszti a gyermek szem-kéz koordinációs, finom motorikus képességeit, a vizuális figyelmét és memóriáját, és nem utolsó sorban a fantáziáját, kreativitását.

Hátizsák, gyermek, női és férfi táskák

Hátizsák, laptop táska, válltáska, női táska, ridikül, ovis hátizsák gyerekeknek, felnőtteknek.

Olvadj be, vagy tűnj ki a tömegből, az alkalomhoz illően!
Egyedi megjelenés, új táska átpakolás nélkül, akár minden nap!

Az Upixel táskák különleges felülete szilikon pixelek segítségével dekorálható. A pixelek visszaszedhetők, perceken belül átrakhatók, így szinte azonnal változtathatod a táskádra kirakott képet.

Pénztárca, tolltartó, kiegészítők

Pénztárca, tolltartó, uzsonnás táska, kis pixel, nagy pixel és pixel szett kiegészítők.

Az Upixel táskákra jellemző, dekorálható felület segítségével a pénztárcádat, tolltartódat is egyedivé varázsolhatod. Ha nem kell készülnöd a következő órára, akár a szünetben is átalakíthatod.

A kis és nagy pixelek, illetve a pixel szettek segítségével bármilyen hangulatot, képet, szöveget kitehetsz az Upixel termékekre.

 

Szagtalálgatós

//Szagtalálgatós

Szagtalálgatós

Játékosok száma: legalább három
Kellékek: kendő, különböző szagú tárgyak
Nehézségi fok: hatéves kortól ajánlott
Játékidő: résztvevőnként néhány perc

Előkészítés: Keressünk olyan tárgyakat, amelyeknek jellegzetes szaguk van, és amelyeket a játékosok kizárólag ez alapján próbálnak meg azonosítani. Erős illatú dolgokat, mint például narancsot, fokhagymát vagy ecetet és enyhébb illatúakat, mint például virágokat, habfürdőt vagy uborkát is érdemes összegyűjteni. Mindig nagy vidámságot teremtenek az enyhén kellemetlen szagok, mint például a savanyú tej és a köhögés elleni szirup.

A játék menete

Kössük be a kendővel az egyik játékos szemét és tartsuk egyenként az orra alá a különböző dolgokat. A gyerek megpróbálja kitalálni, melyik micsoda, anélkül, hogy bármelyiket is megérintené. Minden találata egy pontot ér. A következő versenyzőnek más tárgyakat kell azonosítania.

Győzelem: A játék végéig legtöbb pontot gyűjtő gyerek lesz a győztes.

2018-07-11T17:31:50+00:00 Egyéb játék|0 hozzászólás

Kérjük, engedélyezd, hogy sütiket (cookie-k) használhassunk. Ezek segítségével honlapunk használatát pontosabban tudjuk mérni, így teljesebb körű és személyre szabottabb szolgáltatást tudunk nyújtani. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás