Iskolatáska

Iskolatáska, iskolatáska elsősöknek, ergonómikus és gurulós iskolatáska, uzsonnás táska.

Az Upixel táskák dekorálható felületének köszönhetően amellett, hogy nagyon jó időtöltés a gyereknek, szülőnek egyaránt a formák, képek kitalálása és felrakása a táskára, remek készségfejlesztő is.
Játékosan fejleszti a gyermek szem-kéz koordinációs, finom motorikus képességeit, a vizuális figyelmét és memóriáját, és nem utolsó sorban a fantáziáját, kreativitását.

Hátizsák, gyermek, női és férfi táskák

Hátizsák, laptop táska, válltáska, női táska, ridikül, ovis hátizsák gyerekeknek, felnőtteknek.

Olvadj be, vagy tűnj ki a tömegből, az alkalomhoz illően!
Egyedi megjelenés, új táska átpakolás nélkül, akár minden nap!

Az Upixel táskák különleges felülete szilikon pixelek segítségével dekorálható. A pixelek visszaszedhetők, perceken belül átrakhatók, így szinte azonnal változtathatod a táskádra kirakott képet.

Pénztárca, tolltartó, kiegészítők

Pénztárca, tolltartó, uzsonnás táska, kis pixel, nagy pixel és pixel szett kiegészítők.

Az Upixel táskákra jellemző, dekorálható felület segítségével a pénztárcádat, tolltartódat is egyedivé varázsolhatod. Ha nem kell készülnöd a következő órára, akár a szünetben is átalakíthatod.

A kis és nagy pixelek, illetve a pixel szettek segítségével bármilyen hangulatot, képet, szöveget kitehetsz az Upixel termékekre.

 

Játékok

/Játékok
Játékok 2018-07-04T17:57:36+00:00

Játékok

Az biztos, hogy játszani jó! Az is biztos, ha játékról van szó, egy kicsit mindannyian gyerekek maradunk. Itt egyszerű, de szórakoztató játékokat igyekeztünk összeszedni, amihez vagy nem kell semmi, vagy csak kártyára, esetleg kockákra van szükség.

És egy ötlet:

Ha befogtok egy Upixel pénztárcát, vagy tolltartót és abban tartjátok a játékokhoz szükséges kártyát, vagy kockákat, akkor ha esetleg meguntátok velük a játékot, még mindig lehet kirakózni az Upixel táskákon.

Jó szórakozást!

Scopa

Játékosok száma: kettő
Kellékek: egy csomag kártya
Nehézségi fok: gyerekek és felnőttek számára egyaránt élvezetes
Játékidő: fél óra

Előkészítés: Ehhez az olasz eredetű játékhoz a csomagból kivesszük a 8-as, 9-es és 10-es lapokat. Hasonlóképpen, mint a kaszinóban, a játékosok úgy szerezhetik meg az asztalon levő lapokat, hogy saját lapjaikkal együtt hazaviszik őket. A bubi 8, a dáma 9, a király 10 pontot ér, a többi lap pedig annyit, amennyit a névértéke. Az ász a legalacsonyabb lap.

Scopa – A játék menete

A játékosok húznak, a legalacsonyabb lap oszt. Mindkét játékos három lapot kap képpel lefelé. Ezután négy lapot terítünk ki felfedve az asztalon. A két játékos felváltva tesz ki a az asztalra egy-egy lapot felfedve a kezéből. Ha tudja, hazaviszi a lapot saját lapjával kiegészítve, vagy kettő, illetve több lapot visz haza (annyit, amennyi megegyezik értékben a saját lapjával) a kezében levő lappal kombinálva őket. Körönként csak egy lap vagy lapsor vihető haza. Amennyiben mind őr, mind sor elvitelére lehetősége van, a játékosnak a párt kell hazavinnie.
Az összes asztalon levő lap megszerzése az úgynevezett tábla. Ha semmilyen ütés nem lehetséges, a lap az asztalon marad vagy cserére kerül. A hazavitt lapokat a játékosok képpel lefelé tartják, kivéve azt a lapot, amivel a játékos táblát csinált, ez felfedve marad, tehát a tábláért jár pont egyben a játék végét is jelzi. Minden olyan esetben, amikor mindkét játékosnak elfogy a lapja, fejenként három új lapot osztunk, és a játék addig folytatódik, míg a csomag lapjai elfogynak, és a játékosok kezében sincs már lap. Aki az utolsó lapot kijátssza, az összes asztalon maradt lapot megkapja, de ez nem számít táblának.

Pontozás:

Minden játszma végén az alábbiak mindegyik 1 pontot ér:

  • 21 vagy annál több lap hazavitele
  • legalább hat káró hazavitele
  • a káró hetes hazavitele (Sette bello)
  • primiera: a hazavitt lapjai közül mindkét játékos kikeresi mindegyik szín legmagasabb lapját a következő lapértékek szerint: 7= 21; 6=18; ász=16; 5=15; 4=14; 3=13; 2=12; figurás lapok=10. Aza játékos kapja a pontot, akinek a legmagasabb négy lapja a legnagyobb összértékű.
  • áblanyerés.

Győzelem

Az újabb leosztások addig követik egymást, míg valamelyik játékos eléri a 11 pontot, és ezzel megnyeri a játékot.

Őrült nyolcasok

Játékosok száma: kettőtől ötig
Kellékek: egy csomag kártya
Nehézségi fok: könnyű játék
Játékidő: körülbelül 10-15 perc

Ebben a játékban a játékosok célja az, hogy minden lapjuktól megszabaduljanak.

Előkészítés: A lapok megkeverése után, az osztó minden játékosnak egyenként öt-öt lapot oszt. (Ha csak ketten játszanak, mindketten hét-hét lapot kapnak.) A fennmaradt lapokat az osztó képükkel lefelé az asztal közepére helyezi, majd felfedi a legfelső lapot és a csomag mellé teszi le, mint a talon első lapját.

Őrült nyolcasok – A játék menete

A játékosok sorban kijátszanak egy-egy lapot, képpel felfelé, a talonra. Ahhoz, hogy egy lapot ki lehessen játszani, színben vagy rangban egyeznie kell a talon látható felső lapjával. A 8 ebben a játékban a dzsóker szerepét tölti be, a felső laptól függetlenül bármikor ki lehet játszani. Emellett, ha a játékos 8-ast rak, joga van megszabni, hogy milyen színnek kell utána következnie, ami taktikai szempontból számára előnyös lehet. Ha valaki nem tud rakni, addig húz egyesével a tartalékcsomagból, amíg nincs megfelelő lapja. Azokat a kihúzott lapokat, melyeket nem tud kijátszani, a játékos hozzáteszi a sajátjaihoz.

Győzelem

A játék addig tart, míg valamelyik játékosnak elfogynak a lapjai.

Több kártyajáték

Jacht

Játékosok száma: kettőtől tízig, vagy egyedül is játszható
Kellékek: öt dobókocka, papír, ceruza, dobópohár
Nehézségi fok: felnőtteknek és nagyobb gyerekeknek való
Játékidő: nagyjából 30 perc

Ebben a játékban bizonyos megadott sorozatok lehető legpontosabb teljesítéséért lehet pontokat gyűjteni öt kocka dobásával, 12 körön át.

A játék menete

A kezdés és a sorrend eldöntésére a játékosok egy kockával dobnak (az kezd, aki a legnagyobb számot dobja). A játék 12 körből áll. Minden körben öt kockával, a dobópohárból dobnak a játékosok. A dobás után dönthet úgy a játékos, hogy megtart néhány kockát és a többivel ismét dob. A második dobás után újra megtarthat néhányat, és megint dobhat a maradékkal. Maximum háromszor lehet dobni. A játékos a dobások befejezése után eldönti, a 12 kategória közül melyikbe írja be az eredményét. Minden későbbi kör során más kategóriát kell megcélozni, hogy a 12 kör végén minden egyes sorban legyen eredmény.

Pontozás

  • Jacht: öt egyforma (50 pont)
  • Nagy sor: 2-3-4-5-6 (30 pont)
  • Kis sor: 1-2-3-4-5 (30 pont)
  • Póker: négyszer x, plusz az ötödik kocka (maximum 29 pont)
  • Full: 3 egyforma és 2 egyforma (maximum 28 pont)
  • Esély: három dobásból elérhető legmagasabb pontszám (maximum 30 pont)
  • Hatosok: maximum 30 pont
  • Ötösök: maximum 25 pont
  • Négyesek: maximum 20 pont
  • Hármasok: maximum 15 pont
  • Kettesek: maximum 10 pont
  • Egyesek: maximum 5 pont

A játékos minden köré végén felírja eredménylapjára a választott kategóriának megfelelően értékelhető pontjainak összegét. Például a 4-4-4-3-2 dobás 12 pontot érne a négyesek közt. Ha egy játékos négy egyformát dob, az ötödik kocka pontérétke is számít a póker kategóriában. A jacht, a kis sor és a nagy sor kategóriákban mindig a kategóriának megfelelő pontszámot kell beírni.

Győzelem: A játékosok a 12.kör végén összeadják a pontjaikat és az nyer, aki a legtöbb pontot gyűjtötte.

Változatok:

Tábornok: A tábornok hasonlít a jachthoz, de ebben a játékban csak tíz kategória létezik (kétféle sor helyett egy sor van és nincs esély kategória) és egyes kategóriáknál bónusz jár azért, ha egy dobással sikerül elérni.

Részletezve:

  • Tábornok: ha első dobásra öt egyforma jön ki, megnyeri a játékot (nagy tábornok), különben 60 pont jár érte (kis tábornok)
  • Póker: 45 pont, ha első dobásra kijön, különben 30
  • Full: 35 pont, ha első dobásra kijön, különben 30
  • Sor: 25 pont, ha első dobásra kijön, különben 20
  • Egyesektől hatosokig: mindig a megfelelő kockák összege.

Csukd be a dobozt!

Játékosok száma: kettő vagy több
Kellékek: két dobókocka, papír, ceruza, fejenként 12 pénzérme (zseton)
Nehézségi fok: ideális családi játék
Játékidő: nagyjából egy óra

Ez a játék Kanoga vagy Kerek tucat néven is ismert. A játékosok dobnak a kockával és 12 számozott dobozt igyekeznek „becsukni”.

Előkészítés: Mindenki kap egy papírlapot és egy ceruzát. A lapon 12 négyzet (azaz doboz) látható. A játék célja, hogy a játékosok a lehető legtöbb dobozt becsukják, azaz zsetonjaikkal letakarják.

A játék menete

Az első játékos dob a két kockával és a dobás értékének megfelelően dobozokat „csuk be”. Ha például a dobás összege nyolc, becsukhatja a hetes és az egyes; vagy a hatos és a kettes; vagy az ötös, a kettes és az egyes dobozokat, vagy más dobozokat, ha a dobozok számainak összege megegyezik a dobott számok összegével, függetlenül attól, milyen volt a dobásban a pontok tényleges megoszlása. A játékos újra dob és dobozokat csuk be a dobás értékének megfelelően, de abban az esetben, ha a 7-től 12-ig számozott dobozok már csukva vannak, csak egy kockával dob, amihez már nem talál nyitott dobozokat.

Győzelem: Amikor mindenki befejezte a fordulóját, az nyeri a kört, akinek a legkevesebb doboza maradt nyitva.

Több kockajáték

Ki látja meg előbb

(autózás, vonatozás közben ideális játék)

Játékosok száma: kettő vagy több
Kellékek: nem kell hozzá semmi
Nehézségi fok: Óvodás korúaknak, Általános iskolásoknak
Játékidő: akár egy órán át is elszórakoznak vele autózás közben

A játék menete

Hol az egyik, hol a másik játékos mondja meg, mi az a látnivaló, amire tekintetükkel menet közben vadászni kell: lehet akár templomtorony, birkanyáj, esetleg egy ház. Téli szünetben Szenteste után a feldíszített Karácsonyfákat is lehet számolni, amik láthatóak az ablakokban. Ezután, amint valaki megpillantja, amit keresni kell, bemondja, hogy látott egyet. Azé a pont, aki előbb látta meg. Az nyer, aki előbb gyűjt össze öt pontot.

Rendszámosdi

(autózás közben ideális játék)

 

Játékosok száma: kettő vagy több
Kellékek: papír és írószer
Nehézségi fok: Általános iskolás kortól
Játékidő: nagyjából fél óra

Egyszerű játék, amely ideig-óráig visszatartja gyerekeinket attól, hogy hosszú autóutakon egymást nyúzzák.

A játék menete

Egy felnőtt mond egy számot, melynek nagysága egyenesen arányos a gyerekek nyugtalanságának mértékével. A gyerekeknek le kell írniuk egy olyan szót, amely az elhangzott számnak megfelelő mennyiségű betűből áll. Ezután a játékosok az elhaladó járművek rendszámait figyelik, és ha azokban van olyan betű, ami az ő szavukban szerepel, akkor azt a betűt kihúzzák a szavukból. Az nyer, akinek leghamarabb sikerül az összes betűjét kihúznia.

Változatok

A játékot sokféleképpen módosíthatjuk. A gyerekek leírhatják az ábécét vagy a számokat egytől százig, és azokból kell kihúzniuk a rendszámtáblákon szereplőket. Vagy: nemcsak rendszámtáblákkal, de a látott utcanévtáblákkal, neonreklámokkal, boltok hirdetéseivel is ki lehet bővíteni a sort. Sőt a játék akkor válik igazi kihívássá, amikor a rendszámtáblák használatát megtiltjuk.

Több úti játék

Add tovább a lufit

A játékosok száma: tíz körül, vagy többen
Kellékek: két léggömb
Nehézségi fok: 5 éves kortól játszható
Játékidő: fordulónként néhány perc

A játék menete

A gyerekek egymás mögé állva, két sorban felsorakoznak, így két csapatot alkotnak. Mindkét csapat első gyerekének kezébe adunk egy-egy léggömböt. A kezdőjelre az elől álló gyerekek léggömbjüket a fejük fölött hátra adják mögöttük álló társuknak, aki ugyanígy adja tovább. Amikor az utolsó gyerekhez ér a lufi, előre szalad vele, majd ő adja hátra.

Győzelem: A játék akkor ér véget, amikor a játékot kezdő valamelyik gyerek, kezében a léggömbbel, újból a sor elejére kerül. Amelyik csapatnak előbb sikerül ide eljutnia, az győz.

Gyufásdoboz vererseny

Játékosok száma: hat vagy több
Kellékek: két üres gyufásdoboz
Nehézségi fok: a kicsi orrúaknak a legkönnyebb
Játékidő: nagyjából 15 perc

Ez a vidám játék akkor a legjobb, ha jó nagy gyerekcsapat játszhatja.

Előkészítés: Először is két csapatra kell osztani a gyerekeket és felállítani őket két sorban úgy, hogy közben mindenkinek hátra kell tennie a kezét. Keressünk két egyforma méretű üres gyufásdobozt, szedjük ki a tartalmát, a doboz borítóját pedig húzzuk mindkét csapat első tagjának az orrára.

A játék menete

A rajt jelére mindkét csapat megpróbálja végig adogatni a maga gyufás skatulyáját az első embertől az utolsóig úgy, hogy a skatulya csak orrtól orrig vándorolhat, ahogy az ábrán is látható. A kezek használata nem megengedett. Ha a skatulya leesik, vissza kell vinni a csapat kezdőemberéhez és a dobozka újra kezdi útját.

Győzelem: Az a csapat győz, amelyik elsőként juttatja el a gyufásdobozát a saját sora végére.

Több egyéb játék

Kérjük, engedélyezd, hogy sütiket (cookie-k) használhassunk. Ezek segítségével honlapunk használatát pontosabban tudjuk mérni, így teljesebb körű és személyre szabottabb szolgáltatást tudunk nyújtani. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás