Iskolatáska

Iskolatáska, iskolatáska elsősöknek, ergonómikus és gurulós iskolatáska, uzsonnás táska.

Az Upixel táskák dekorálható felületének köszönhetően amellett, hogy nagyon jó időtöltés a gyereknek, szülőnek egyaránt a formák, képek kitalálása és felrakása a táskára, remek készségfejlesztő is.
Játékosan fejleszti a gyermek szem-kéz koordinációs, finom motorikus képességeit, a vizuális figyelmét és memóriáját, és nem utolsó sorban a fantáziáját, kreativitását.

Hátizsák, gyermek, női és férfi táskák

Hátizsák, laptop táska, válltáska, női táska, ridikül, ovis hátizsák gyerekeknek, felnőtteknek.

Olvadj be, vagy tűnj ki a tömegből, az alkalomhoz illően!
Egyedi megjelenés, új táska átpakolás nélkül, akár minden nap!

Az Upixel táskák különleges felülete szilikon pixelek segítségével dekorálható. A pixelek visszaszedhetők, perceken belül átrakhatók, így szinte azonnal változtathatod a táskádra kirakott képet.

Pénztárca, tolltartó, kiegészítők

Pénztárca, tolltartó, uzsonnás táska, kis pixel, nagy pixel és pixel szett kiegészítők.

Az Upixel táskákra jellemző, dekorálható felület segítségével a pénztárcádat, tolltartódat is egyedivé varázsolhatod. Ha nem kell készülnöd a következő órára, akár a szünetben is átalakíthatod.

A kis és nagy pixelek, illetve a pixel szettek segítségével bármilyen hangulatot, képet, szöveget kitehetsz az Upixel termékekre.

 

Játékok

/Játékok
Játékok 2018-07-04T17:57:36+00:00

Játékok

Az biztos, hogy játszani jó! Az is biztos, ha játékról van szó, egy kicsit mindannyian gyerekek maradunk. Itt egyszerű, de szórakoztató játékokat igyekeztünk összeszedni, amihez vagy nem kell semmi, vagy csak kártyára, esetleg kockákra van szükség.

És egy ötlet:

Ha befogtok egy Upixel pénztárcát, vagy tolltartót és abban tartjátok a játékokhoz szükséges kártyát, vagy kockákat, akkor ha esetleg meguntátok velük a játékot, még mindig lehet kirakózni az Upixel táskákon.

Jó szórakozást!

Svindli

Játékosok száma: három vagy több
Kellékek: egy csomag kártya
Nehézségi fok: könnyű játék
Játékidő: 5-10 perc

A játék módja és célja a többiek félrevezetése; a jó játékos minden lépésével igyekszik megtéveszteni ellenfeleit.

Előkészítés: Megkeverjük a lapokat és szétosztjuk az egész csomagot. Nem baj, ha némelyik játékosnak eggyel több lapja van. Ügyeljünk arra, hogy a többiek ne leshessék ki a lapjainkat.

A játék menete

Az osztó balján ülő játékos kezd úgy, hogy szabadon választott lapját képpel lefelé leteszi az asztal közepére, és megnevezi az értékét. Ez lehet igaz, vagy nem. A többi játékos, az óra járásával megegyező irányban haladva egymás után ugyanígy tesz, egyre magasabb értéket bemondva, ahogy növekszik az asztalon lévő lapok száma. Bármely játékos bármikor bemondhatja, hogy svindli, jelezve ezzel, hogy kétségbe vonja az előző játékos szavának hitelességét. A kérdéses lapot felütik: ha a lap tényleg az volt, aminek a tulajdonosa nevezte, a kételkedő viszi el az összes lapot; ha viszont nem, az viszi őket, aki a kérdéses lapot dobta. Természetesen a feszültség akkor hág a tetőfokára, amikor egy lap állítólagos értéke az ász felé közelít, hiszen az azt követő játékosnak nincs más választása, mint hogy svindlit mondjon – pedig az akár igaz is lehet. A résztvevők életkorától függően a játékstratégiák kifejezetten körmönfonttá válhatnak. Válasszon a kezdő játékos inkább alacsony, vagy közepes értékű lapot, hogy hagyja növekedni a lapcsomagot? Vagy kezdjen azonnal magasabb lappal, hogy gyorsítsa a kihívást? A taktikai félrevezetések fontosságában és sokféleségében ez a játék kiváltképp a pókerra emlékeztet.

Győzelem: Az nyer, aki elsőként szabadul meg lapjaitól.

Másik változata:

Dupla lapok: A szabályokat meg lehet változtatni úgy, hogy egyszerre egynél több (azonos értékű) lap eldobása is lehetséges. A játékos miután szépen kiszámítja az esélyeit, egyszerre két vagy három lapot tesz középre, és dámáknak mondja őket. Az esetleges kételkedőknek, mint minden esetben, most is mérlegelniük kell döntésüket, de így a kockázat nagyobb.

Adakozz a szomszédban

Játékosok száma: kettő vagy több
Kellékek: egy csomag francia kártya, négy vagy több játékos számára két csomag kártya
Nehézségi fok: a játékban inkább a szerencse, mint az ügyesség a meghatározó
Játékidő: 5-10 perc

Egyszerű játék, melyben a játékosok megpróbálják megszerezni a lapokat. Akinek először fogynak el a lapjai, veszít. Bár a játék nem az ügyességen múlik, a gyerekek élvezni fogják a feszített tempót.

Előkészítés: Megkeverjük a lapokat és kiosztjuk az összes kártyát; négy vagy több játékos számára két csomagra lesz szükség. A lapok képükkel lefelé kupacokban vannak elhelyezve az asztalon, a játékosok nem nézhetik meg őket.

A játék menete

Kezdve az osztó balján ülővel, a játékosok sorban felütik és középre helyezik a felső lapjukat. 2-estől 10-esig a lapoknak nincs értékük, a kör ilyenkor tovább megy. Amint figura – bubitól ászig – jelenik meg, az eljárás megváltozik. Ha egy játékos figurát üt föl, az utána következőnek annyi lapot kell eldobnia, amennyit a figura ér: a bubi egy lapot ér, a dáma kettőt, a király hármat, az ász pedig négyet. Ha a második játékos által a középen levő csomagba leszámolt lapok közt nincs figura, az első játékos kapja meg az egész csomagot és saját lapjai alá teszi.

Más a helyzet azonban, ha a második játékos lapjai közt van figura. Ekkor a játék leáll, akkor is, ha a játékos nem számolta még le az összes lapot, amivel adós. Most az első játékosnak kell eldobnia annyi lapot, amennyit az új figura ér. Ezúttal, ha nem kerül elő újabb figura, a második játékos, vagyis az, aki az utolsó figurát rakta, viszi el a lapokat.

Győzelem

A lapok megszerzésének esélye addig száll egyik játékosról a másikra, míg újabb és újabb figurák kerülnek elő, amikor ezt történik, a játék a fenti ismertetés szerint folyik tovább. Akinek elfogynak a lapjai, kiesik a játékból. A nyertes az, aki végül az összes lapot megszerzi.

Több kártyajáték

Jacht

Játékosok száma: kettőtől tízig, vagy egyedül is játszható
Kellékek: öt dobókocka, papír, ceruza, dobópohár
Nehézségi fok: felnőtteknek és nagyobb gyerekeknek való
Játékidő: nagyjából 30 perc

Ebben a játékban bizonyos megadott sorozatok lehető legpontosabb teljesítéséért lehet pontokat gyűjteni öt kocka dobásával, 12 körön át.

A játék menete

A kezdés és a sorrend eldöntésére a játékosok egy kockával dobnak (az kezd, aki a legnagyobb számot dobja). A játék 12 körből áll. Minden körben öt kockával, a dobópohárból dobnak a játékosok. A dobás után dönthet úgy a játékos, hogy megtart néhány kockát és a többivel ismét dob. A második dobás után újra megtarthat néhányat, és megint dobhat a maradékkal. Maximum háromszor lehet dobni. A játékos a dobások befejezése után eldönti, a 12 kategória közül melyikbe írja be az eredményét. Minden későbbi kör során más kategóriát kell megcélozni, hogy a 12 kör végén minden egyes sorban legyen eredmény.

Pontozás

  • Jacht: öt egyforma (50 pont)
  • Nagy sor: 2-3-4-5-6 (30 pont)
  • Kis sor: 1-2-3-4-5 (30 pont)
  • Póker: négyszer x, plusz az ötödik kocka (maximum 29 pont)
  • Full: 3 egyforma és 2 egyforma (maximum 28 pont)
  • Esély: három dobásból elérhető legmagasabb pontszám (maximum 30 pont)
  • Hatosok: maximum 30 pont
  • Ötösök: maximum 25 pont
  • Négyesek: maximum 20 pont
  • Hármasok: maximum 15 pont
  • Kettesek: maximum 10 pont
  • Egyesek: maximum 5 pont

A játékos minden köré végén felírja eredménylapjára a választott kategóriának megfelelően értékelhető pontjainak összegét. Például a 4-4-4-3-2 dobás 12 pontot érne a négyesek közt. Ha egy játékos négy egyformát dob, az ötödik kocka pontérétke is számít a póker kategóriában. A jacht, a kis sor és a nagy sor kategóriákban mindig a kategóriának megfelelő pontszámot kell beírni.

Győzelem: A játékosok a 12.kör végén összeadják a pontjaikat és az nyer, aki a legtöbb pontot gyűjtötte.

Változatok:

Tábornok: A tábornok hasonlít a jachthoz, de ebben a játékban csak tíz kategória létezik (kétféle sor helyett egy sor van és nincs esély kategória) és egyes kategóriáknál bónusz jár azért, ha egy dobással sikerül elérni.

Részletezve:

  • Tábornok: ha első dobásra öt egyforma jön ki, megnyeri a játékot (nagy tábornok), különben 60 pont jár érte (kis tábornok)
  • Póker: 45 pont, ha első dobásra kijön, különben 30
  • Full: 35 pont, ha első dobásra kijön, különben 30
  • Sor: 25 pont, ha első dobásra kijön, különben 20
  • Egyesektől hatosokig: mindig a megfelelő kockák összege.

Csukd be a dobozt!

Játékosok száma: kettő vagy több
Kellékek: két dobókocka, papír, ceruza, fejenként 12 pénzérme (zseton)
Nehézségi fok: ideális családi játék
Játékidő: nagyjából egy óra

Ez a játék Kanoga vagy Kerek tucat néven is ismert. A játékosok dobnak a kockával és 12 számozott dobozt igyekeznek „becsukni”.

Előkészítés: Mindenki kap egy papírlapot és egy ceruzát. A lapon 12 négyzet (azaz doboz) látható. A játék célja, hogy a játékosok a lehető legtöbb dobozt becsukják, azaz zsetonjaikkal letakarják.

A játék menete

Az első játékos dob a két kockával és a dobás értékének megfelelően dobozokat „csuk be”. Ha például a dobás összege nyolc, becsukhatja a hetes és az egyes; vagy a hatos és a kettes; vagy az ötös, a kettes és az egyes dobozokat, vagy más dobozokat, ha a dobozok számainak összege megegyezik a dobott számok összegével, függetlenül attól, milyen volt a dobásban a pontok tényleges megoszlása. A játékos újra dob és dobozokat csuk be a dobás értékének megfelelően, de abban az esetben, ha a 7-től 12-ig számozott dobozok már csukva vannak, csak egy kockával dob, amihez már nem talál nyitott dobozokat.

Győzelem: Amikor mindenki befejezte a fordulóját, az nyeri a kört, akinek a legkevesebb doboza maradt nyitva.

Több kockajáték

Ki látja meg előbb

(autózás, vonatozás közben ideális játék)

Játékosok száma: kettő vagy több
Kellékek: nem kell hozzá semmi
Nehézségi fok: Óvodás korúaknak, Általános iskolásoknak
Játékidő: akár egy órán át is elszórakoznak vele autózás közben

A játék menete

Hol az egyik, hol a másik játékos mondja meg, mi az a látnivaló, amire tekintetükkel menet közben vadászni kell: lehet akár templomtorony, birkanyáj, esetleg egy ház. Téli szünetben Szenteste után a feldíszített Karácsonyfákat is lehet számolni, amik láthatóak az ablakokban. Ezután, amint valaki megpillantja, amit keresni kell, bemondja, hogy látott egyet. Azé a pont, aki előbb látta meg. Az nyer, aki előbb gyűjt össze öt pontot.

Rendszámosdi

(autózás közben ideális játék)

 

Játékosok száma: kettő vagy több
Kellékek: papír és írószer
Nehézségi fok: Általános iskolás kortól
Játékidő: nagyjából fél óra

Egyszerű játék, amely ideig-óráig visszatartja gyerekeinket attól, hogy hosszú autóutakon egymást nyúzzák.

A játék menete

Egy felnőtt mond egy számot, melynek nagysága egyenesen arányos a gyerekek nyugtalanságának mértékével. A gyerekeknek le kell írniuk egy olyan szót, amely az elhangzott számnak megfelelő mennyiségű betűből áll. Ezután a játékosok az elhaladó járművek rendszámait figyelik, és ha azokban van olyan betű, ami az ő szavukban szerepel, akkor azt a betűt kihúzzák a szavukból. Az nyer, akinek leghamarabb sikerül az összes betűjét kihúznia.

Változatok

A játékot sokféleképpen módosíthatjuk. A gyerekek leírhatják az ábécét vagy a számokat egytől százig, és azokból kell kihúzniuk a rendszámtáblákon szereplőket. Vagy: nemcsak rendszámtáblákkal, de a látott utcanévtáblákkal, neonreklámokkal, boltok hirdetéseivel is ki lehet bővíteni a sort. Sőt a játék akkor válik igazi kihívássá, amikor a rendszámtáblák használatát megtiltjuk.

Több úti játék

Add tovább a lufit

A játékosok száma: tíz körül, vagy többen
Kellékek: két léggömb
Nehézségi fok: 5 éves kortól játszható
Játékidő: fordulónként néhány perc

A játék menete

A gyerekek egymás mögé állva, két sorban felsorakoznak, így két csapatot alkotnak. Mindkét csapat első gyerekének kezébe adunk egy-egy léggömböt. A kezdőjelre az elől álló gyerekek léggömbjüket a fejük fölött hátra adják mögöttük álló társuknak, aki ugyanígy adja tovább. Amikor az utolsó gyerekhez ér a lufi, előre szalad vele, majd ő adja hátra.

Győzelem: A játék akkor ér véget, amikor a játékot kezdő valamelyik gyerek, kezében a léggömbbel, újból a sor elejére kerül. Amelyik csapatnak előbb sikerül ide eljutnia, az győz.

Gyufásdoboz vererseny

Játékosok száma: hat vagy több
Kellékek: két üres gyufásdoboz
Nehézségi fok: a kicsi orrúaknak a legkönnyebb
Játékidő: nagyjából 15 perc

Ez a vidám játék akkor a legjobb, ha jó nagy gyerekcsapat játszhatja.

Előkészítés: Először is két csapatra kell osztani a gyerekeket és felállítani őket két sorban úgy, hogy közben mindenkinek hátra kell tennie a kezét. Keressünk két egyforma méretű üres gyufásdobozt, szedjük ki a tartalmát, a doboz borítóját pedig húzzuk mindkét csapat első tagjának az orrára.

A játék menete

A rajt jelére mindkét csapat megpróbálja végig adogatni a maga gyufás skatulyáját az első embertől az utolsóig úgy, hogy a skatulya csak orrtól orrig vándorolhat, ahogy az ábrán is látható. A kezek használata nem megengedett. Ha a skatulya leesik, vissza kell vinni a csapat kezdőemberéhez és a dobozka újra kezdi útját.

Győzelem: Az a csapat győz, amelyik elsőként juttatja el a gyufásdobozát a saját sora végére.

Több egyéb játék

Kérjük, engedélyezd, hogy sütiket (cookie-k) használhassunk. Ezek segítségével honlapunk használatát pontosabban tudjuk mérni, így teljesebb körű és személyre szabottabb szolgáltatást tudunk nyújtani. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás