Iskolatáska

Iskolatáska, iskolatáska elsősöknek, ergonómikus és gurulós iskolatáska, uzsonnás táska.

Az Upixel táskák dekorálható felületének köszönhetően amellett, hogy nagyon jó időtöltés a gyereknek, szülőnek egyaránt a formák, képek kitalálása és felrakása a táskára, remek készségfejlesztő is.
Játékosan fejleszti a gyermek szem-kéz koordinációs, finom motorikus képességeit, a vizuális figyelmét és memóriáját, és nem utolsó sorban a fantáziáját, kreativitását.

Hátizsák, gyermek, női és férfi táskák

Hátizsák, laptop táska, válltáska, női táska, ridikül, ovis hátizsák gyerekeknek, felnőtteknek.

Olvadj be, vagy tűnj ki a tömegből, az alkalomhoz illően!
Egyedi megjelenés, új táska átpakolás nélkül, akár minden nap!

Az Upixel táskák különleges felülete szilikon pixelek segítségével dekorálható. A pixelek visszaszedhetők, perceken belül átrakhatók, így szinte azonnal változtathatod a táskádra kirakott képet.

Pénztárca, tolltartó, kiegészítők

Pénztárca, tolltartó, uzsonnás táska, kis pixel, nagy pixel és pixel szett kiegészítők.

Az Upixel táskákra jellemző, dekorálható felület segítségével a pénztárcádat, tolltartódat is egyedivé varázsolhatod. Ha nem kell készülnöd a következő órára, akár a szünetben is átalakíthatod.

A kis és nagy pixelek, illetve a pixel szettek segítségével bármilyen hangulatot, képet, szöveget kitehetsz az Upixel termékekre.

 

Malac

Malac

Játékosok száma: kettő vagy több
Kellékek: papír, ceruza, egy dobókocka
Nehézségi fok: minden korosztály számára könnyű
Játékidő: nagyjából 30 perc

Ebben a játékban mindenki egy kockával dob és megpróbál minél előbb 100 vagy még több pontot összegyűjteni.

A játék menete

A sorrend eldöntésére először mindenki dob egyet a kockával. Akié a legkisebb szám, az kezd, akié a második legkisebb, az a következő és így tovább. Az első játékos dob a kockával, felírja a pontszámát, újra dob, és addig folytatja a dobást és a dobott pontok összeadását, amíg úgy dönt, hogy megáll, vagy amíg ászt (1) dob. Az ász a forduló teljes eredményét lenullázza. Mindkét esetben a következő játékos folytatja a játékot.

Győzelem

Az nyer, aki először éri el a 100 pontot (vagy annál többet). Az első játékos előnyét azzal a szabállyal lehet csökkenteni, hogy ha valaki eléri a 100 pontot, mindenki sorra kerül még, aki abban a fordulóban nem dobott. Ennek az utolsó fordulónak a végén az nyer, akinek a legtöbb pontja van. Így az utolsó játékos tesz szert előnyre, mivel ő tudja, mikor érdemes abbahagyni a dobást.

2018-07-18T06:15:59+00:00 Kockajáték|0 hozzászólás

Kérjük, engedélyezd, hogy sütiket (cookie-k) használhassunk. Ezek segítségével honlapunk használatát pontosabban tudjuk mérni, így teljesebb körű és személyre szabottabb szolgáltatást tudunk nyújtani. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás