Iskolatáska

Iskolatáska, iskolatáska elsősöknek, ergonómikus és gurulós iskolatáska, uzsonnás táska.

Az Upixel táskák dekorálható felületének köszönhetően amellett, hogy nagyon jó időtöltés a gyereknek, szülőnek egyaránt a formák, képek kitalálása és felrakása a táskára, remek készségfejlesztő is.
Játékosan fejleszti a gyermek szem-kéz koordinációs, finom motorikus képességeit, a vizuális figyelmét és memóriáját, és nem utolsó sorban a fantáziáját, kreativitását.

Hátizsák, gyermek, női és férfi táskák

Hátizsák, laptop táska, válltáska, női táska, ridikül, ovis hátizsák gyerekeknek, felnőtteknek.

Olvadj be, vagy tűnj ki a tömegből, az alkalomhoz illően!
Egyedi megjelenés, új táska átpakolás nélkül, akár minden nap!

Az Upixel táskák különleges felülete szilikon pixelek segítségével dekorálható. A pixelek visszaszedhetők, perceken belül átrakhatók, így szinte azonnal változtathatod a táskádra kirakott képet.

Pénztárca, tolltartó, kiegészítők

Pénztárca, tolltartó, uzsonnás táska, kis pixel, nagy pixel és pixel szett kiegészítők.

Az Upixel táskákra jellemző, dekorálható felület segítségével a pénztárcádat, tolltartódat is egyedivé varázsolhatod. Ha nem kell készülnöd a következő órára, akár a szünetben is átalakíthatod.

A kis és nagy pixelek, illetve a pixel szettek segítségével bármilyen hangulatot, képet, szöveget kitehetsz az Upixel termékekre.

 

Amőba

Amőba

Játékosok száma: kettő
Kellékek: papír, írószer (vagy 1 db Upixel táska/uzsi táska/panel) 😊
Nehézségi fok: könnyű játszani, de nem könnyű megnyerni
Játékidő: változó, attól függ hány egybefüggő X vagy O jelent győzelmet; minél több, annál tovább tart.

Bárhol játszhatjuk ezt az egyszerű játékot, csak papír és írószer kell hozzá. (Vagy egy upixel felület és 2 színű pixel. 😉)

Amőba – A játék menete

Amőba

Amőba

Ha a gyors, miniamőbát játszanátok, akkor egy 3×3-as négyzetrácsot rajzoljanak a játokosok. Pénzfeldobással, vagy kő-papír-ollóval döntsétek el ki kezd. Aki kezd választhat, hogy X vagy O lesz az ő jele (vagy melyik szín, ha Upixel felületen játszanátok), és abból egyet berajzol/kirak az egyik kockába. A cél az, hogy a játékos a saját jeléből akár vízszintesen, akár függőlegesen, akár átlósan hármat egymás mellé tudjon felrajzolni/rakni. A 3 csak a miniamőba esetén, de lehet ez akár 4, vagy 5. (Mi az ötöt preferáljuk, mert akkor tovább tart a játék.) A játékosok felváltva rajzolnak/raknak pixelt, és az nyer, aki ez a végleges darabszámot hamarabb eléri.

 

Forrás: Jim Glenn, Carey Denton: Családi játékok kincsestára, Kossuth Kiadó 2004 

2020-03-20T12:30:08+00:00 Egyéb játék|0 hozzászólás

Kérjük, engedélyezd, hogy sütiket (cookie-k) használhassunk. Ezek segítségével honlapunk használatát pontosabban tudjuk mérni, így teljesebb körű és személyre szabottabb szolgáltatást tudunk nyújtani. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás